موسسه فرهنگی، هنری، تبلیغاتی نقطه گرافیک
هو الحی
استراتژیهای ما
بیانیه ماموریت هلدینگ ارتباطات و بازاریابی موسسه
هلدینگ ارتباطات و بازاریابی موسسه سعی دارد تا به عنوان یک گروه بین المللی فعال در عرصــه بازاریابی و تبلیغــات با راه انــدازی، مدیریت و نظارت بر شرکتهای تابعه خود، خدماتی خلاقانه، متمایز و مبتنی بر دانش روز را به مشتریان در داخل و خارج از کشور ارائه کند. ما با استفاده از فناوریهای نوین و سرمایه انسانی متخصص در تلاشیم تا نقش موثری در ارتقــای دانش بازاریابی، توسعــه بازار مشتریان و مهمتر از آن ارتقـــای آگاهی مخاطبان خود داشته باشیم
بیانیه چشم انداز هلدینگ ارتباطات و بازاریابی
ما بر این باوریم
برای حفظ منافع مشتریان باید متعهد به ارائه راهکارهای سودمند باشیم
نظم سازمانی، وقت شناسی و کار گروهی لازمه پیوستن به گروه می باشد
خلاقیت، نوآوری و یادگیرنده بودن سازمان، ما را در کارمان پیشرو ساخته است
اخلاق حرفهای و احترام متقابل دو عنصر اساسی در فرایند ارائه خدمات کل گروه به مشتریان است
اهداف استراتژیک ما
افزایش برندهای وفادار افزایش درآمد کل گروه افزایش متخصصان گروه کسب جوایز داخلی و خارجی افزایش صادرات توسعه دفاتر افزایش سودآوری افزایش رضایت مشتریان افزایش رضایت کارکنان افزایش سهم بازار
پیشینه
موسسه فرهنگی ، هنری و تبلیغاتی نقطه گرافیک در آغاز فعالیت خود از سال 1376 تنها به ارائه برخی از خدمات این حوزه می پرداخت. اما به تدریج و با تکمیل مجموعه خدمات خود در یک بازه زمانی چهار ساله از سال 1380 به یک آژانس جامع گرا تبدیل شـد. از این تاریخ، ما هر سال با تکمیــــل توانایی های خود، ارتقای کیفیت خدمات و افزایش تعداد مشتریان در مسیر رشد مستمر گام برداشته ایم. تعداد کارکنان ما پیوسته افزایش یافته و این افراد در دپارتمان های تخصصی مختلف مشغول به کار می باشند. پس از دو دهــه خلق ارزش مستمر برای ذی نفعان، هدفمان همواره کسب جایگاه برتر در زمینه بازاریابی و تبلیغات بوده و در این راستا همکاری های موفقیت آمیزی را بدست آورده ایم
پیشینه صنعت تبلیغ
در ایران نیز مطابق سایر کشورهای جهان ابتدا تبلیغات کلامی که توسط جارجیها انجام میشد، جز اولین دسته از انواع آگهی ها بودند و به دنبال ایجاد صنعت چاپ، روند تبلیغات متحول شد. با ورود دستگاه چاپ به ایران و انتشار اولین روزنامه (کاغذ اخبــار) در عصــر قاجاریه، اندک اندک آگهی های تجاری نیز به نشریات راه یافتند. بدین ترتیب آگهی در رسانههای ایران از دیوارکوب شروع شــد و به نشریه های ادواری، کتاب، سینما، رادیو و سرانجام تلویزیون راه یافت. اولین روزنامهای که مبادرت به درج آگهی کرد روزنامــه وقـایع اتفاقیه در سال 1276 شمسی بود
خط مشی کیفیت
ما با تلاش در جهت افزایش کیفیت خدمات همهجانبه خود با الگو قراردادن سیستم مدیریت کیفیت براساس الزامات ISO 9001:2008 در راستای ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان گام برداشتهایم . از این رو توجه تمامی همکاران را به اصول اساسـی و مقاصــد ذیــل جلب نموده تا با مشارکت موثر یکایک اعضای خانواده بتوانیم به استانداردهای جدیدی در صنعت تبلیغات دست یابیم
از تمامی اندوخته های علمی ، فنی و اخلاقی خود در جهت ارتقاء سطح کیفی کلیه خدمات قابل ارائه استفاده می نمائیم
تعهد ، مسئولیت پذیری ، وفاداری، رشد پایدار و خلاقیت پنج اصل بارز همکاران ما می باشد
درک صحیح دغدغههای مشتریان، ارائه راهکارهای اثربخش ، همراهی و اهتمام بر حصول نتیجه در بستر تعامل صادقانــه مهمتــرین اصل سازمانی ما میباشد
برجسته ساختن مشتریان در بازار ، ضمن کسب رضایت مشتریان عالیترین ارزش را برای ما خلق میکنند
با تکیه بر این اصل ما در تلاشیم با ارتقاء سطح کیفی و بهبود مستمر ارائه خدمات ، در جهت افزایش سودآوری و ارتقاء سهم بازار گام برداریم
منابع انسانی کارآمد و آموزشدیده پشتوانه ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان میباشد، لذا توسعه منابع انسانی و ارتقاء استانداردهای مهارتهای شغلی با هدف افزایش بهرهوری و بهبود خدمــات از اهــداف اساسی آژانــس تبلیغــاتی ما است
پویایی، آموزش هدفمند و مداوم در جهت افزایش توانمندی خانواده ی ما یکی از اصولی است که به آن پایبندیم
ما در کلیه فعالیتهای خود دستیابی به نتایج متوازن برای کلیه ذینفعان شـامل همکــاران، مشتریــان، سهامداران، تــأمینکنندگان و جامعه را مدنظر داریم
علاوهبر رعایت هنجارها و الزامات فرهنگی و اجتماعی در ارائه کلیه آثــار خود، ارتقاء سطح فرهنگ اطلاعرسانی مناسب را مدنظـر قــرار می دهیم
سلامت جامعه و رعایت کلیه الزامات زیست محیطی با نگرش حذف هرگونه آلودگی در زنجیره تحقق خدمات، از اصول بنیادین ما است
برای بهبود سطح کیفی خدمات از تخصیص مناسب منابع مالی و زیرساختی دریغ نمی نمائیم
ما در نظر داریم با ارتقاء سطح کیفی خدمات و نتیجهگیری اثربخش مشتریان به عنوان یک برند ارزشمند در بازار ایــران و بیــنالمللی شناخته شویم بهطوری که حضور مان بعنوان مشاور برای مشتریان ارزش افزوده مادی و معنوی بهمراه داشته باشد
ساختار موسسه
واحد بازاریابی
تمام سازمانهای موفق به بخش بازاریابی خود توجه ویژهای دارند چراکه تمام تواناییهای بالقوه و بالفعل یک سازمان را دپـارتمــان بازاریابی هدایت میکند. تیم پرانرژی بازاریابی ما همواره با کمال صداقت درخورترین خدمات را برای مشتریان درخشان این کانون فراهم میکنند
واحد خلاقیت
ایدهها در این گروه خلق میشوند. امکانسنجی اجرای این ایدهها انجام میشود و جلسـهای با حضــور اعضای ایــن تیــم و تیــم تولیــد تشکیل میشود تا تمام افراد آگاه شوند و بعد از آن ایدهها پختهتر میشوند
واحد آتلیه
آتلیه موسسه ایدههای تاییده شده را به شکل چشمگیری پیادهسازی میکند. این آتلیه متشکل از متخصصان باتجربه و پرحوصلهای است که کمپینهای خلاقانه را اجرا میکنند
واحد نظارت و کنترل پروژه
برنامه ریزی، مهمترین و کلیدیترین سند برای رشد است. برنامـه ریزی میتوانــــد، نقش مهمی در کمک به جلوگیـــری از اشتبــاهــات یا تشخیص فرصتهای پنهان بازی کند. لذا برای برنامه ریزی دقیق پروژه ها از نظر زمانی جلساتی با حضور مدیران برگزار می گردد تا ضمن جلب رضایت مشتریان و کارکنان، بهترین خدمات در کوتاهترین زمان ممکن ارائه شود
واحد تحقیق و توسعه
موسسه تمام فعالیتهای خود را بر اساس علم روز و مطابق با مراجع معتبر انجام میدهد. ما برای انجام کوچکترین کارهایمان هم به گروه تحقیق و توسعه وابستهایم، به همین روی گامهایمان همواره محکم و بیتردید است
واحد فناوری اطلاعات
به منظور ارتقای سطح خدمات و محصولاتی که به مشتریان ارائه میکنیم و همچنین کوتاه کردن مدت زمان اجرای هر پروژه ابزارهای فناوری اطلاعات را در اختیار گرفتهایم. این ابزار نه تنها باعث میشود تا کارها آسانتر انجام شوند بلکه مشتریان نیز از سطـح کیفی مطلوبی برخوردار میشوند
واحد تولید تبلیغات
گروه تولید موسسه در کارنامۀ خود سعی دارد تا با ساخت درخشانترین تیزرها و بهترین آگهی تلویزیونی از لحاظ مفهوم و ساختار رضایت همه جانیه را بدست آورد
بازرگانی
با توجه به چشمانداز خود همواره روابط خود را در سطح کشور و جهان با بزرگان صنایع مختلف حفظ کرده ایم تا به یک برند ایدهال با استانداردهای جهانی مبدل شویم
واحد خدمات مشتریان
واحد امور مشتریان که تحت عنوان اکانت شناخته می شود در اصل پل ارتباطی میان مشتریان و هر کانون تبلیغاتی است. این بخش موظف است که کلیه خدمات مرتبط با هر برند یا مشتری را در داخل موسسه پیگیری کند و با ارائه بهترین خدمات موجبات رضــایت مشتریان را فراهم آورد. این واحد ضمن اینکه حافظ منافع مشتریان است، حافظ منافع خود نزد مشتری نیز می باشد
واحد پشتیبانی رسانه محیطی
این واحد به ارائه پیشنهادات و پروپوزال هایی متنوع برای تامین و خریــد فضاهــای تبلیغات محیطـی شهــری در اقصی نقــاط ایــران می پردازد و مسئولیت نظارت، سرویس، نگهداری و ارتقا کلیه فضاهای تبلیغاتی اعم از بیلبورد، بریج بورد، استرابورد و… و همچنین مراکز متمرکزی همچون هایپراستار را بر عهده دارند. واحد پشتیبانی متناسب با مخاطبان خود با ارائه بهتریــن خدمــات نیــازهـــای مشتریان را برآورده کرده و رضایت همه جانبه آنان را فراهم می آورند
واحد چاپ و نشر
موسسه همواره به کیفیت آثاری که منتشر میکند توجه ویژهای دارد از یک نامه اداری گرفته تـا کمپینهــای تبلیغاتی مشتریــان. به همین منظور دپارتمان چاپ و نشر این مجموعه با نظارت بر تمام مراحل چاپ و با دقت تمام، آثاری شایسته را به مشتریان عرضه کرده است
واحد بازاریابی دیجیتال
با توجه به روندهای جدید و سیر تکامل پرشتاب دنیای مجازی، واحد دیجیتال موسسه، با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا و در کنار ارائه با کیفیتترین خدمات، راه حلهای یکپارچه، خلاقانه و تعاملی در حوزه بازاریابی و تبلیغات دیجیتـــال، تجربــه ای منحصر به فرد از موفققیت در وب و فضای دیجیتال را برای مشتریان این کانون رقم میزند
واحد سیستم ها و روش ها
برای افزایش اثربخشی و کارایی هر شرکتی، به مجموعه ای از روش ها، رویه ها و شیوه هایی نیاز است که در تعامل با یکدیگـر هدفی مشترک را دنبال می کنند. واحد سیستم ها و روش ها نیز در این موسسه با مطالعه و بررسی دستورالعمل های جاری ، تحلیل ارزیابی تامین کنندگان، بررسی نمودار گردش کار و نمودار مراحل کار ضمن مهنــدسی مجــدد ساختارها و استانــداردها به بهبــود روش ها پرداخته و با بررسی مسائل و تنگناها به ارائه راه حل با کمک معاونت ها و مدیر عامل می پردازد
امور مالی و اداری
در زمینهای که ما فعالیت میکنیم نیروی انسانی نقش مهمی ایفا میکند. موسسه ما همواره در برخورد با نیروی انســانی احتــرام به کرامت انسانی و توجه به جزییات را رعایت میکند
Niavaran-Shemiran-Tehran-Iran
post code:1978764918